Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Виготовлення з природного матеріалу іграшки-павича
[ Викачати з сервера (131.7 Kb)
]
| 26.12.2016, 10:54 |
Заняття в гуртку «Умійко»
Тема: виготовлення з природного матеріалу іграшки-павича.
Мета: закріпити навички роботи з різним природним матеріалом: формувати уміння по моделі іграшки складати наочну схему послідовності дій і користуватися нею, як планом роботи в процесі виготовлення іграшки; продовжувати вчити дітей користуватися шилом; розвивати окомір, естетичний смак, почуття кольору. Виховувати інтерес до праці з природним матеріалом.
Інструменти та матеріали: соснова шишка середнього розміру, жолудь, пір’їнки, гілочки дерев, кольоровий папір, клей, пластилін, дерев’яний брусок, шило, ножиці, щіточка, олівець,схема послідовності виконання іграшки, готовий виріб.
Хід проведення:
1. Аналіз зразка.
Показую дітям малюнок іграшки-павича, готовий виріб, пропоную роздивитися його і сказати, із якого матеріалу виготовлена іграшка, які частини, деталі можна виділити.
2. Аналіз послідовності виконання роботи.
Розгляд схеми послідовності виконання іграшки-павича. Іграшку легше виготовляти, дотримуючись певної послідовності в роботі: для тулуба підібрати соснову шишку середнього розміру, зробити в ній шилом чотири отвори (з протилежних кінців для шиї і хвоста і внизу для ніг павича). Для голови підійде жолудь без шапочки, в нижній частині якого слід зробити прокол для гілочки-шиї. Голову і тулуб з’єднують загостреною з обох кінців видовженою гілочкою так, щоб центральна її частина залишилася ззовні – це шия. Для міцності з’єднання кінці гілочки змазуємо клеєм. Дві гілочки однакові по розміру, встановити в отвори, зроблені в шишці-тулубі знизу, - будуть ноги. Очі і дзьоб, прикрасу для голови роблять із пластиліну. На голові можна зробити три отвори, вставити в них три сірники, викрашені в різні кольори, закріпити на їх кінцях різнокольорові кульки із пластиліну. В зроблений отвір в шишці-тулубі встановлюють хвіст (пташині пір’я). пір’я можна розмалювати, прикрасити різнокольоровими кружками з паперу. Для стійкості павича закріплюють на підставці бо на гілці.
3. Самостійна робота дітей.
При потребі здійснюю частковий, індивідуальний показ та пояснення виконання, слідкую за осанкою дітей, за дотриманням правил з техніки безпеки.
4. Аналіз дитячих робіт.
Діти продовжують вчитися об’єктивно оцінювати свої вироби і роботу ровесників.
5. Підсумок заняття.
- Що ми вчилися робити сьогодні на занятті? З яких природних матеріалів виготовляли іграшку-павича?
Сьогодні на занятті всі добре працювали.
|
Категорія: Мої файли | Додав: denisyuk_n
|
Переглядів: 461 | Завантажень: 12
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|